סורגי בטיחות לילדים​

051-2266488

התקשרו עכשיו

051-2266488

שלחו הודעה.
*רצוי להתקשר למענה מיידי

051-2266488

התקשרו עכשיו

051-2266488

שלחו הודעה *רצוי להתקשר למנעה מיידי

טיפים לבחירה והתקנה בטוחה של סורגים לבית

מדוע סורגים לבית חשובים? 

הבטיחות של הבית שלנו היא נושא מרכזי וחשוב. הבית שלנו צריך להיות בטוח יותר כאשר נולדים לנו ילדים ולהתאים ליכולת ולצרכים שלהם. פעמים רבות ילדים לא יודעים להעריך סכנות ומשום כך הם לא יודעים להיזהר מהן. אם אנחנו רוצים לאפשר לילדים שלנו לשחק ולהיות באופן בטוח בבית אנחנו חייבים למגן את החלונות בבית שלנו. מיגון החלונות באמצעות סורגים לבית יכול להבטיח שלילדים שלנו לא תשקף סכנה של נפילה מהחלון אל עבר הרחוב תוך כדי משחק או השתטות. המוצרים הייחודיים של חברת טף סורג מאפשרים לכל משפחה להפוך את הבית שלה לבטוח עד כמה שניתן עבור הילדים שלה. שימוש במוצרים שונים לשם בטיחות הבית שלנו יכולה להפוך את חלל המגורים שלנו לחלל בו הילדים יכולים לגדול בשקט ובאופן בטוח ללא שום תקלות או תאונות מצערות.

לפי מה כדאי לבחור סורגים לבית?

כאשר אנחנו באים לבחור סורגים לבית שלנו כדאי לנו לבחור סורגים שהם גם ברמת בטיחות גבוה וגם אסתטיים למראה. מבחינה בטיחותית ואסתטית הנושא של סורגים שקופים מחיר זה רק פרט שולי. מוצרים אלו הם מוצר שמשתלם מאוד לקנות אותו מבחינה כלכלית ועיצובית. כאשר אנחנו מעוניינים להתקין סורגים בבית שלנו כדאי לנו למדוד את המידות המדויקות של הסורגים שיכולים להתאים לחלונות השונים בבית שלנו. מדידת המידות חשובה במיוחד כי היא תקבע את מידת היעילות של המוצר ומידת הבטיחות של השימוש בו. ככל שנבחר להשתמש במוצר שמידת הבטיחות שלו גבוה יותר ושהוא בעל תו בטיחותי לפי כל התקנים כך השימוש בו יוכל להביא לנו הרבה יותר תועלת הן בטווח הארוך והן בטווח המידי.

למה חשוב לשים לב בעת התקנה של סורגים בבתים עם ילדים?

בעת התקנה של סורגים בבית עם ילדים חשוב מאוד לשים לב שהחומרים מהם הסורגים עשויים לא רעילים. עוד חשוב לשים שהרווח בין סורג לסורג עומד בתקן הנדרש – שלא יקרה חלילה מצב בו הילד שלנו יכניס את הראש בין הסורגים מתוך משחק ולא יהיה מסוגל לאחר מכן להוציא אותו. בחירה של סורגים לבית עם ילדים צריכה להיות בחירה מדויקת שעומדת בתקני הבטיחות ובדרישות של מכון התקנים. הבחירה להתקין בבית שלנו טף סורג יכולה לאפשר לנו להיות רגועים ובטוחים שהבית שלנו הוא מקום בטוח עבור הילדים שלנו, בו הם יכולים לשחק וליהנות בבטחה מבלי שאנחנו נחשוש שהם יפצעו, יפלו או יהיו מעורבים בתאונות מיותרות.

מהם סורגים שקופים?

סורגים שקופים היא הגרסה החדשנית לסורגי הברזל הישנים. בכל בית או דירה כדאי תמיד לחשוב כמה צעדים קדימה ולעצב את החלל כך שהוא יהיה אסתטי מצד אחד ובטוח מצד שני. כאשר אנחנו בוחרים להתקין סורגים לבית הפרטי שלנו אנחנו הופכים את המקום בו אנחנו חיים לבטוח יותר עבורנו ועבור הילדים שלנו. היתרונות בסורגים שקופים היא שהם גם עשויים פולי-קרבונט”, חומר חזק ועמיד המגן מפני נפילות ילדים ומיוצר לפי התקן, וגם מאפשרים כניסת אור ויותר משתלבים באסתטיקה של החדר. כך שהם שילוב של בטיחות ועיצוב.

 

בנוסף לסורגים יש תפקיד חשוב באבטחה והגנה על הבית, במיוחד בקומות נמוכות יותר כאשר סכנת הפריצות גבוהה יותר. סורגים מונעים כניסה מאורחים ופולשים לא רצויים ומסייעים לשמור על הבית שלכם בטוח ומוגן. עם סורגים שקופים תוכלו למעשה לשלב בין עיצוב ואסתטיות לבין הצורך בבטיחות והגנה. גם בהגנה מנפילות או תאונות של ילדים וגם סיוע במניעת פריצות ואבטחה כללית.

 

סורג שקוף ניתן להתקין על כל חלון מכל סוג, הסורג עמיד בשקיפותו לאורך שנים, אינו מושפע מקרינת UV ועמיד בפני שריטות וחבלות אלימות.

מה היתרונות בהתקנת סורגים בבית רב קומות?

ישנם יתרונות רבים בהתקנה של סורגים בבתים שיש בהם יותר מקומה אחת. אם הבנייה בבית שלנו או בדירה שלנו היא לגובה אנחנו חייבים להתקין בחלונות הבית סורגים. התקנת הסורגים תהפוך את הבית לראוי למגורים של ילדים ובטוח עבורם והיא תקטין את הסיכוי שלילדים יקרו תאונות של נפילה מגובה או מהחלון של הבית. את הסורגים חשוב להתקין בכל חלונות הבית בשביל שמידת האפקטיביות שלהם תהיה מקסימלית. כאשר אנחנו רוצים להתקין סורגים לבית אנחנו יכולים לבחור להתקין סורגים מתקפלים – פטנט ייחודי בו ניתן לקפל ולהתקין את הסורגים על חלונות הבית שלנו באופן נגיש, קל ונוח מאוד ללא הכשרה מיוחדת. כך אם אנחנו רוצים להעביר את הסורגים מהבית שלנו לבית של ההורים שלנו – בשביל שהילדים שלנו יהיו בטוחים בעת ביקור אצל סבא וסבתא אנחנו יכולים לעשות זאת בקלות רבה. כדאי מאוד להקפיד להתקין סורגים בכל חלקי הבית ובמיוחד חשוב ומומלץ להתקין סורגים למרפסת.

Scroll to Top
דילוג לתוכן