סורגי בטיחות לילדים​

051-2266488

התקשרו עכשיו

051-2266488

שלחו הודעה.
*רצוי להתקשר למענה מיידי

051-2266488

התקשרו עכשיו

051-2266488

שלחו הודעה *רצוי להתקשר למנעה מיידי

יתרונות כלכליים ובטיחותיים של סורגים מתקפלים

מדוע חשוב להשקיע בסורגים מתקפלים? 

מיגון וביטוח הבית עבור הילדים שלנו מהווה משימה חשובה שכדאי להשקיע בה. יש הרבה מאוד משימות שונות שיכולות לסייע לנו להפוך את הבית שלנו לבטוח יותר לילדים. אחת המשימות היותר חשובות בתהליך זה היא מיגון חלונות הבית עם סורגים. הסורגים יכולים למנוע מהילדים לנסות לצאת החוצה מהבית דרך חלונות והם יכולים למנוע תאונות קשות מאוד ואסונות. התקנה של סורגים מתקפלים מבית טף סורג יכולה לאפשר לנו לאבטח ולמגן את הבית שלנו עבור הילדים שלנו. כאשר אנחנו מתקינים מוצר בטיחותי מסוג זה בבית שלנו אנחנו חייבים שהוא יהיה אסתטי. אנחנו יכולים בהחלט להתקין סורגים שקופים בבית שלנו ואז הם גם יהיו בטיחותיים וגם אסתטיים והם לא יפגעו בעיצוב הכללי של הבית.

סורגים מתקפלים – לאיזה סוג בתים הם יכולים להתאים?

סורגים מתקפלים יכולים להתאים למגוון גדול מאוד של בתים. סורגים אלו למעשה מתאימים לכל סוגי הבתים והדירות שיש. הם מתאימים במיוחד לבתים בהם יש מספר קומות או לדירות שנמצאות בבניין רב קומות. במבנים מסוג זה קיימת סכנה גדולה יותר שהילדים יפלו או ישחקו ליד החלונות – דבר אשר עלול להוביל לתאונות. התקנה של סורגים לבית צריכה להתאים לתווי התקן של מכון התקנים ולהמלצות של חברות ומומחים בתחום בטיחות לילדים. לא מספיק להתקין סורגים בבית שלנו – חשוב לעשות זאת באופן נכון. התקנה לא נכונה של סרוגים יכולה לפגוע בבטיחות המוצר ולהפוך אותו ממוצר מגן למוצר שיכול לגרום לנזק מיותר. את ההתקנה אנחנו לא חייבים לעשות לבד – אנחנו יכולים לשכור בעל מקצוע מומחה שיתקין את המוצרים השונים לבטיחות הבית בחללי המגורים השונים שלנו כולל המקלחת, חדר השירותים, הסלון וחדרי השינה.

מחיר סורגים מתקפלים – למה הוא משתלם?

התקנה של סורגים בבית יכולה להגביר את הבטיחות שלו לילדים. אנחנו יכולים לבחור להתקין בבית שלנו סוגים שונים של סורגים שנבדלים אלו מאלו לפי המחיר, האופן הסגירה והעיצוב שלהם. יש הרבה שיקולים בקנייה של סורגים. בעת ההתלבטות האם לקנות או לא לקנות סורגים מתקפלים מחיר הסורג מהווה פרט מרכזי. חשוב לבחור לקנות סורג איכותי שהמחיר שלו ומחיר ההתקנה שלו משתלמים. כאשר אנחנו בוחרים להתקין סורגים מסוג טף סורג בבית שלנו אנחנו יכולים ליהנות מסורגי איכות בבית שלנו. מומלץ לבחור להתקין סורגים שמתאימים באופן מושלם למידות החלונות בבית שלנו. חשוב מאוד לשים לב מה הרווח בין סורג לסורג בעת ההתקנה – כי רווח גדול מדי יכול להיות מסוכן בגלל שילדים יכולים להיתקע בו בעת משחק מבלי יכולת להיחלץ ורווח קטן מדי – יכול למנוע כניסה של אור ושל אוויר לחדרים השונים. קיים תקן ברור מאוד לרווח שצריך להיות בין סורג לסורג וכאמור חשוב מאוד להקפיד להתקין בבית שלנו סורגים בהתאם לתקן זה.

התקנה של סורגים בבית – ואבטחת הבית לילדים קטנים

התקנה של סורגים בבית יכולה לאפשר לנו לאבטח את הבית שלנו ולהפוך אותו לחלל מגורים ראוי לילדים קטנים. עד גיל 8 חשוב מאוד שבחלונות הבית שלנו יהיו סורגים. התקנה של סורגים למרפסת חשובה במיוחד בבתים בהם יש ילדים מתחת לגיל 5. ילדים בגיל זה הילדים לא מודעים תמיד למונחים של סכנה או הבדלי גובה שונים במקומות בבית ולכן יש להם סיכון גבוה יותר ליפול או לשחק משחקים מזיקים ליד חלונות הבית. אף ילד בריא לא מנסה לרדת מחלון הבית לרחוב – אך לעיתים מתוך סקרנות או היסח דעת ילדים יכולים להחליק וליפול מן החלון. ההתלבטות האם לרכוש סורגים או לא יכולה להיות מושפעת מהרבה גורמים. בהחלטה האם לקנות סורגים או לא לקנות סורגים מתקפלים מחיר הסורג מהווה מרכיב שיכול לשנות את הדעה שלנו לחיוב או לשלילה. כאשר נמגן ונבטח את הבית שלנו אז המגורים בו יהיו נעימים גם לנו וגם לילדים שלנו. קנייה של מוצרי מיגון מתקפלים כמו סורגים תאפשר לנו למגן כל חלל שאנחנו הולכים אליו עם הילדים שלנו.

 

התקנה של סורגים למרפסת או של סורגים לחדר האמבטיה או לחדר הילדים יכולה להגביר את הבטיחות של החללים האלו ולאפשר לנו להיות רגועים וסמוכים שגם כאשר אנחנו לא ליד הילדים הם בטוחים במאה אחוז. כך נוכל ללכת לישון בשקט בשלווה, להינות עם הילדים שלנו וגם לאפשר להם לשחק ולהינות ללא פחד.

Scroll to Top
דילוג לתוכן