סורגי בטיחות לילדים​

051-2266488

התקשרו עכשיו

051-2266488

שלחו הודעה.
*רצוי להתקשר למענה מיידי

051-2266488

התקשרו עכשיו

051-2266488

שלחו הודעה *רצוי להתקשר למנעה מיידי

יתרונות של התקנת סורגים למרפסת לפי התקן

סורגים למרפסת בטוחה 

כל בית צריך מרפסת. כאשר יש לנו ילדים מרפסת יכולה להוות מקום משחק נהדר עבור הילדים שלנו. משפחות עם ילדים קטנים שיש להן מרפסת בבית חייבות לדעת להפוך את החלל הזה לחלל משחק בטוח עבור הילדים. כאשר מרפסת הבית שלנו היא בקומה שנייה או בגובה של מעל קומה אחת אנחנו חייבים להתקין בה סורגים לפי התקן הקבוע בחוק. התקנה של סורגים למרפסת לפי התקן יכולה לאפשר לנו להיות שקטים שהבית שלנו הוא אכן מקום ראוי ובטוח עבור הילדים שלנו בין אם הם משחקים או חיים בו את חיי השגרה שלהם. חברת טף סורג מתמחה בייצור והתקנה לפי התקנים של סורגים לבתים ולדירות בכל רחבי הארץ באיכות גבוה ואמינות.

למה חשוב לשים לב בבחירת סורגים למרפסת?

כאשר אנחנו בוחרים סורגים למרפסת בבית שלנו אנחנו צריכים לבחור אותם לפי איכות הבטיחות שלהם, החומר ממנו הם עשויים וגם לפי האסתטיקה והנראות החיצונית שלהם. סורגים לבית יכולים להיות פריט אסתטי שיוסיף לעיצוב הבית וישדרג את המראה שלו בנוסף לכך שהוא ישדרג את הבטיחות שלו. בכל בית שיש בו ילדים קטנים או אפילו ילדים גדולים יותר חשוב מאוד להתקין סורגים על כל החלונות כי כך החללים השונים בבית יהוו מקום שיכיל את הילדים בבטחה. בעת ביצוע ההתקנה של הסורגים חשוב שנקפיד שהרווח בין סורג אחד לסורג אחר יהיה תקני ולא יסכן את הילדים שלנו בכך שהם יתקעו בין הסורגים או בכך שלא ייכנס חלילה מספיק אוויר מבחוץ פנימה.

למה כדאי להתקין סורגים בבית עם ילדים קטנים?

בבית בו יש ילדים קטנים חשוב מאוד לשים את הבטיחות שלהם לפני הכול. ילדים קטנים אוהבים מאוד להשתטות, להשתולל ולשחק ואין להם תחושת אחריות או יכולת להבין מהי סכנה. כאשר ילדים מסתקרנים הם יכולים לאבד את הצפון ולא לשים לב שהמשחק שלהם מסכן אותם. אם אנחנו רוצים לאפשר לילדים שלנו להתנהג כמו ילדים מבלי שיהיו להם חרדה או עכבות כתוצאה מהדאגה שלנו אנחנו יכולים למגן את הבית – כך שהוא יהווה בכל מצב נתון מקום בטוח למשחק עבורם. אחת הדרכים להבטחת הבטיחות הגבוה בבתים עם ילדים היא התקנה של סורגים למרפסת ולמעשה התקנה של סורגים בכל חלונות הבית. חברת טף סורג מציעה שירות וקו מוצרים מתקדם של מוצרים מותאמים אישית לכל סוגי הבתים והמשפחות.

איך התקנת סורגים בבית רב קומות יכולה להפוך אותו לבטוח יותר לילדים?

התקנת סורגים בבית רב קומות או בדירה שנמצאת בבניין מגורים גבוה יכולה להפוך כל חלל מגורים לחלל בו הילדים יכולים פשוט ליהנות – ואנחנו ההורים לא צריכים לפקח עליהם בשבע עיניים ולחוש חרדה רבה כאשר אנחנו לא שם בשביל לשמור עליהם. לאחר שהחלטנו לקנות סורגים מסוג סורגים מתקפלים מחיר משתלם של המוצר יאפשר לנו התקנה מהירה ומשתלמת במיוחד שלו. המחיר של המוצר יכול להיות מאוד משתלם עבורנו והוא יכול לאפשר לנו לדעת שבכל רגע נתון שבו הילדים שלנו נמצאים בחדר השינה שלהם לבד או במפרסת שהם בטוחים ואין סכנה שהם ישחקו עם החלון או יפלו ממנו חס וחלילה לקומות הנמוכות יותר. כאשר אנחנו מתקנים סורגים שקופים בחלונות הבית שלנו אנחנו הופכים את חלל הבית לבטוח, מבלי שהילדים שלנו ירגישו כאילו הם נמצאים בחלל סגור כמו בית סוהר. כיום יש הרבה מאוד אפשרויות עיצוב למוצרי בטיחות מתקדמים כמו סורגים ועלינו לבחור לבית שלנו את סוג המוצר והעיצוב שהכי מתאימים לצרכים האישיים ולטעם האישי שלנו.

מבחר סוגי סורגים בהתאם לצורך 

התקנה של סורגים בבית יכולה להגביר את הבטיחות שלו לילדים. אנחנו יכולים לבחור להתקין בבית שלנו סוגים שונים של סורגים שנבדלים אלו מאלו לפי המחיר, האופן הסגירה והעיצוב שלהם. יש הרבה שיקולים בקנייה של סורגים. בעת ההתלבטות האם לקנות או לא לקנות סורגים מתקפלים מחיר הסורג מהווה פרט מרכזי. חשוב לבחור לקנות סורג איכותי שהמחיר שלו ומחיר ההתקנה שלו משתלמים.

 

 סורגים שקופים -גרסה חדשנית ומעוצבת לסורגי הישנים מברזל.

 

עשויים מחומר “פולי-קרבונט”, זהו חומר חזק ועמיד המגן מפני נפילות ילדים ומיוצר לפי התקן. סורגים שקופים עונים על כל הדרישות, הם מאפשרים ביטחון ובטיחות בגלל החומר החזק והתכנון החכם, ואינם חוסמים את הנוף או פוגעים במראה עקב העובדה שהוא שקוף וכמעט בלתי נראה.

 

  סורגים מתקפלים – פיתוח ייחודי בו ניתן לקפל ולהתקין את הסורגים על חלונות הבית שלנו באופן נגיש, קל ונוח מאוד ללא הכשרה מיוחדת. כך ניתן להעביר את הסורגים לאן שתרצו, אם זה לסבתא, חברים או משפחה. 

Scroll to Top
דילוג לתוכן