סורגי בטיחות לילדים​

051-2266488

התקשרו עכשיו

051-2266488

שלחו הודעה.
*רצוי להתקשר למענה מיידי

051-2266488

התקשרו עכשיו

051-2266488

שלחו הודעה *רצוי להתקשר למנעה מיידי

סורגים שקופים

סורגים שקופים לחלונות

סורגים שקופים הם משאת נפש של כל מי שצריך סורגים! לכל אוהבי החופש סורגים הם רע הכרחי ולכן סורגים שקופים הם פתרון של “ללכת עם להרגיש בלי”

 

סורגים שקופים הם גרסה חדשנית ומעוצבת לסורגי הישנים מברזל.

 

עשויים מחומר “פולי-קרבונט”, זהו חומר חזק ועמיד המגן מפני נפילות ילדים ומיוצר לפי התקן. סורגים שקופים עונים על כל הדרישות, הם מאפשרים ביטחון ובטיחות בגלל החומר החזק והתכנון החכם, ואינם חוסמים את הנוף או פוגעים במראה עקב העובדה שהוא שקוף וכמעט בלתי נראה.

סורג שקוף

יתרונות אסתטיים של סורגים שקופים

ישנם יתרונות אסתטיים ברורים לסורגים שהם שקופים. כאשר אנחנו משלמים על סורגים שקופים מחיר הסורג השקוף יכול להשתלב מבחינה כלכלית בעיצוב של כל חלל והוא יכול להפוך חללים כמו חדרי ילדים, חדרי שינה או סלונים למקום הרבה יותר נעים, בטוח וראוי למשחק של ילדים בני גילאים שונים. אם אנחנו שוכרים את הבית או את הדירה בהם אנחנו גרים ואנחנו לא רוצים להשקיע בשדרוג החלל אנחנו יכולים לבחור להתקין בחלונות הבית שלנו סורגים מתקפלים. היתרון של סורגים אלו הוא שניתן לקפל אותם בקלות רבה וכך להעביר אותם למקום המגורים החדש שלנו בלי יותר מדי מאמץ או עלות גבוה. העלות של התקנת סורגים מסוג זה שווה לכל נפש והיא בהחלט עלות שכל משפחה יכולה לעמוד בה.

מה לגבי מחיר סורגים שקופים?

ישנם יתרונות כלכליים רבים בהתקנה של סורגים בצבע שקוף בבית שלנו. בעת קנייה של סורגים שקופים מחיר זה פרט שחשוב לשים לב אליו. כל שנהיה מודעים יותר למחיר ההתקנה של הסורגים בבית שלנו כך נוכל לבחור את סוג הסורג הטוב ביותר. כאשר אנחנו מתקינים סורג שקוף בבית שלנו אנחנו לא פוגעים בערך הנכס שלנו. סורג מסוג זה יכול רק להעלות את הערך הכספי של הדירה או של הבית שלנו. סורגים מסוג זה מגדילים את הבטיחות שיש בבית עבור ילדים קטנים והם גם יכולים להפוך את הנכס שלנו למוגן מפני פורצים או גנבים. הסורגים של חברת טף סורג הם דוגמא טובה מאוד למוצר בטיחות איכותי שההשקעה בו וההתקנה שלו בבית שלנו יכולה להעלות את ערך הנכס ולסייע לנו בשימור שלו לאורך שנים רבות.

סורגים שקופים

מה החסרונות של סורגים שקופים?

הסורגים השקופים עשויים מפסים של פוליקרבונט שרוחבם 5-10 ס”מ . המרווח המרבי המותר על פי תקן סורגים הוא 10 ס”מ לכן יש חסימה של 33-50% של האוויר הנכנס מהחלון!

 

כאשר הפסים הנ”ל מתכסים אבק אז הם אינם שקופים יותר ואז למעשה יש מעין “מעבר חציה” על החלון ולכן דורשים אחזקה שוטפת של ניקיון בתדירות גבוהה מאד.

 

מחיר הסורגים הוא הגבוה ביותר בשוק ונע בממוצע בין 700 ל 1000 ש”ח למ”ר!

 

פוליקרבונט הינו חומר שמקבל שריטות ומצהיב במשך השנים.

למה תמיד כדאי להתקין סורגים בבית שלנו?

בכל בית או דירה כדאי תמיד לחשוב כמה צעדים קדימה ולעצב את החלל כך שהוא יהיה אסתטי מצד אחד ובטוח מצד שני. כאשר אנחנו בוחרים להתקין סורגים לבית הפרטי שלנו אנחנו הופכים את המקום בו אנחנו חיים לבטוח יותר עבורנו ועבור הילדים שלנו. בטיחות זו חשובה במיוחד כי היא יכולה למנוע מצבים של תאונות מצערות או מצבים מסכני חיים. ילדים קטנים יכולים להיות פזיזים מאוד ולא תמיד יש להם שיקול דעת כמו של אדם בוגר. כאשר ילדים משחקים הם יכולים מתוך סקרנות או מתוך חוסר תשומת לב לטפס קרוב לחלונות או לנסות להיתלות עליהם. אם אנחנו רוצים להיות רגועים ובטוחים שחלונות הבית שלנו לא מהווים סכנה לילדים שלנו כדאי לנו להתקין בהם סורגים. התקנה של סורגים למרפסת או של סורגים לחדר האמבטיה או לחדר הילדים יכולה להגביר את הבטיחות של החללים האלו ולאפשר לנו להיות רגועים וסמוכים שגם כאשר אנחנו לא ליד הילדים הם בטוחים במאה אחוז.

 

בנוסף לסורגים יש תפקיד חשוב באבטחה והגנה על הבית, במיוחד בקומות נמוכות יותר כאשר סכנת הפריצות גבוהה יותר.  סורגים מונעים כניסה מאורחים ופולשים לא רצויים ומסייעים לשמור על הבית שלכם בטוח ומוגן. עם סורגים שקופים תוכלו למעשה לשלב בין עיצוב ואסתטיות לבין הצורך בבטיחות והגנה. גם בהגנה מנפילות או תאונות של ילדים וגם סיוע במניעת פריצות ואבטחה כללית. 

 

סורג שקוף ניתן להתקין על כל חלון מכל סוג, הסורג עמיד בשקיפותו לאורך שנים, אינו מושפע מקרינת UV ועמיד בפני שריטות וחבלות אלימות. 

Scroll to Top
דילוג לתוכן